1394-02-19 09:25
1753
0
14429
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در علی ‎آبادکتول برگزار شد؛

بیست و هفتمین مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر گلستان + تصاویر

بیست و هفتمین مسابقات قرآنی ایثارگران با حضور بیش از 200 نفر از ایثارگران و خانواده‎های آنان به میزبانی علی‎آباد کتول برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: مرحله استانی بیست و هفتمین مسابقات قرآنی ایثارگران با حضور بیش از 200 نفر از ایثارگران و خانواده‎های آنان در مجتمع آموزش سما علی‎آبادکتول برگزار ‎شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات در 5 رشته‎ حفظ، قرائت، مفاهیم، ترتیل و تفسیر برگزار شد و منتخبین نیز مردادماه امسال به مرحله کشوری اعزام می شوند.

طالع زاری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر قرآن و کاربردی کردن این مهم در زندگی تاکید و اهتمام داشته و دارند، اذعان داشت: کاربردی کردن زیباترین مفاهیم الهی برای بهترین مخلوقات یعنی ایثارگران و خانواده‎های آنان از مهمترین امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی عمل به آیات قرآن را بالاترین مرحله انس با کلام وحی دانست و افزود: ترویج مفاهیمی قرآنی در جامعه سبب می‎شود معنویت افزایش یافته و میزان ناهنجاری به حداقل برسد.

طالع ‎زاری با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت انسان‎هاست، اظهار کرد: این کتاب الهی نقشه راه و در حقیقت باعث بصیرت انسان است که هر یک از ما را نسبت به وظایفمان آگاه می‎کند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی راهی برای محک زدن جامعه انسانی است، خاطرنشان کرد: همه وظیفه دارند برای تقویت ارزش‎های دینی و اسلامی در جامعه تلاش کنند، چرا که تنها راه نجات انسان در برهه‎های مختلف زندگی انس با آیات الهی است.

 عکاس: محمدحسین پیله ور

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.